سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل خرید خانه در سهروردی

خرید خانه در سهروردی

خیابان سهروردی یکی از خیابان های تهران است که در منطقه 7 شهرداری تهران قرار دارد. این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال آغاز می شود که ورودی شمال شرقی خیابان میرمطهری بوده و از سمت شریعتی وارد آن می شویم و ورودی شمالی غربی خیابان برازنده بوده و از سمت اتوبان رسالت مسیر غرب به شرق وارد آن می شویم خیابان سهروردی در انتها و سمت جنوب به خیابان بهار شیراز در باغ صبا منتهی می‌شود.

خرید ملک مسکونی

1- تاریخچه قوی سهروردی شمالی

زمین‌های محله جزو اراضی بزرگ عباس‌آباد به شمار رفته و در گذشته تپه های آن محلی برای چرای احشام اهالی ده‌ونک بود و با نام حشمچه بین آن‎ها شناخته میشد. اوایل دهه‌ی 30 با دستور رضاخان، زمین‌های اطراف آن به چندین پادگان، سربازخانه و همچنین بانک فلاحت (کشاورزی) بخشیده شد. همزمان با ساخت کاخ‌های درباریان در نقاط مختلف تهران، میرزا عباس ایروانی این تپه‌ها را آباد کرده و به نام خود عباس‌آباد نامید. پس از آن افسران ارتش نیز شروع به ساختن خانه در اطراف پادگان‌های محله کرده و ساخت و ساز در محدوده به شدت رونق گرفت.

 

2 - دسترسی بسیار بالا سهروردی شمالی به سایر نقاط تهران


دسترسی های اصلی این محله اتوبان رسالت مسیر شرق به غرب، خیابان جلفا (ارسباران)، اتوبان رسالت مسیر غرب به شرق، خیابان شریعتی، خیابان سهروردی شمالی مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه از پل سیدخندان تا میدان پالیزی(شهید قندی)،خیابان سهروردی شمالی به صورت دو طرفه از میدان پالیزی (شهید قندی) تا خیابان تخت طاووس (مطهری)، خیابان سهروردی جنوبی، خیابان آپادانا (خرمشهر)، خیابان عباس آباد (بهشتی)، خیابان تخت طاووس (مطهری)، خیابان بهارشیراز می‌باشد.

 

3 - حمل و نقل آسان در سهروردی شمالی

 

ایستگاه متروی سهرودی و ایستگاه متروی شهید قدوسی در این محله واقع شده است و ایستگاه متروی مصلی و ایستگاه متروی شهید بهشتی و ایستگاه متروی مفتح و ایستگاه متروی هفت تیر در نزدیکی این محله واقع شده است

ادامه مطلب کلیک روی خخرید خانه در سهروردی

خرید ملک مسکونی

ملک مسکونی