سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل خرید خانه در خیابان خرمشهر

خرید خانه درخرمشهر

خیابان خرمشهر(آپادانا سابق) که در قسمت غربی خیابان سهروردی شمالی قرار دارد، از خیابان ­های مرغوب این منطقه است. خیابان آپادانا با آپارتمان­ های شیک اداری و مغازه ­های مدرن، نمایشگاه اتومبیل­ های لوکس خارجی است. فرعی­ های دنج این خیابان با آپارتمان­ های نورگیر و خوش نقشه، محیط آرام و دسترسی آسان به میادین میوه و خریدهای روزانه مکان مناسبی برای سکونت می­ باشد.

  • خیابان عشقیار(نیلوفر)

در ضلع شمالی آپادانا، خیابان عشقیار(نیلوفر) قرار دارد، خیابانی یک طرفه(شمال به جنوب) که دسترسی رسالت به خرمشهر را آسان تر کرده  است. در شمال غربی میدان نیلوفر مسجد قدیمی مسجدالرضا واقع شده است. این خیابان بورس مواد غذایی و فست فود است. 

  • خیابان عربعلی(نوبخت)

خیابان عربعلی(نوبخت) از جنوب به خیابان خرمشهر واز شمال به ابتدای بزرگراه حقانی وارد می­ شود. این خیابان با فرعی ­های مناسب و دسترسی عالی از گرانترین خیابان­ های سهروردی شمالی محسوب می ­شود.

  • خیابان صابونچی(مهناز)

از دیگر خیابان ­های متصل به خرمشهر، خیابان صابونچی(مهناز) می­باشد. مهناز خیابانی قدیمی با دسترسی عالی منطقه ­ای مناسب برای خرید و اجاره آپارتمان­ های مسکونی است.

  • خیابان دوطرفه­ قنبرزاده

خیابان دیگری که دسترسی خیابان خرمشهر را کامل می­کند، خیابان دوطرفه­ی قنبرزاده است که از جنوب به خیابان آپادانا و از شمال به اتوبان رسالت وصل می­شود.

خیابان آپادانا امروزه با از رونق افتادن خیابان بهشتی(عباس­ آباد) به علت کوچ نمایشگاه­ های اتومبیل، بیشتر مورد توجه است به طوری  که شرکت­ های بزرگ و صاحب برند در این خیابان حضورچشمگیری دارند. همه ­ی این موارد دست به دست هم داده­ اند تا خیابان خرمشهر یکی از مناطق لوکس و مرغوب سهروردی شمالی باشد.

خرید خانه در خرمشهر

خدمات سایت ایران مسکن

مشاور حقوقی

مشاور سرمایه گذاری

مشاور املاک

خرید ملک

اجاره ملک

ملک مسکونی