سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ملک درعباس آباد | خرید ملک در خیابان بهشتی

خرید ملک درعباس آباد | خرید ملک در خیابان بهشتی

از محله­ های قدیمی و مرغوب سهروردی شمالی محله ­ی بهشتی یا عباس­ آباد می­ باشد. خیابانی شرق به غرب که از خیابان شریعتی آغاز می­ شود و به خیابان ولیعصر ختم می­ شود. محله ­ای با دسترسی­ های فراوان و عالی که امروزه 3 ایستگاه مترو را در خود جای داده است و دسترسی به این منطقه را آسان­ تر کرده است.

خیابان صابونچی(مهناز)

از خیابان ­های خوب و مرغوب عباس­ آباد می ­توان خیابان صابونچی(مهناز) را نام برد، خیابانی با فرعی ­های دنج و دسترسی عالی که طرفداران زیادی را برای خرید خانه و اجاره آپارتمان­ های مسکونی به خود جذب کرده است.

 

خیابان اندیشه

در ضلع جنوبی خیابان بهشتی خیابان اندیشه قرار گرفته است. خیابانی با فرعی­ های فراوان که در آن آپارتمان­ های نوساز زیادی وجود دارد. آپارتمان ه­ای نوساز و متراژ پایین که مشتریان زیادی را که می­ خواهند در سهروردی شمالی سکونت داشته باشند و به دنبال آپارتمان­ های متراژپایین چه از لحاظ نقشه و نوساز بودن و چه از لحاظ بودجه و قیمت مناسب می­ باشند، به خود علاقمند کرده است.

 

خیابان هویزه

در ضلع شمالی خیابان بهشتی(عباس ­آباد)، بین خیابان ­های شریعتی و سهروردی خیابان هویزه قرار دارد. خیابان هویزه به واسطه 2 خیابان سهند و لیلا به خیابان بهشتی وصل می شود.

 

خیابان خلیل حسینی(سورنا)

از دیگر خیابان ­های بهشتی(عباس ­آباد) می ­توان به خیابان خلیل حسینی(سورنا) اشاره کرد، خیابانی که بیشتر تجاری می ­باشد و امروزه بورس لوازم صوتی اتومبیل است .

خدمات سایت ایران مسکن

مشاور حقوقی

مشاور سرمایه گذاری

مشاور املاک

خرید ملک

اجاره ملک

ملک مسکونی